søndag 29. september 2013

Cupcakes 4 you!

Går tregt på blogg og kortlagingsfronten om dagen, men her er i hvertfall et kort jeg har laget på bestilling til en liten herremann som ble ett år.



Her er det ikke brukt mye DP, mest kartong og pittelitt restpapir. Stemplet kartongen med små cupcakes-stempler som fulgte med et blad jeg engang fikk. Har fargelagt de med mine promarkere. Synes det ble litt kult jeg! :) Litt bånd, knapper og en liten charm har også fått plass på kortet. Gratulasjonsstempel fra North Star Stamps. Et 1-tall som har fått litt Adirondack acrylic dabber paint på seg og i bakgrunnen et annet gratulasjonsstempel fra North Star Stamps.


"Henry the mouse" fra Whiff of Joy, fargelagt med promarkers. Han er jo så søt!  Cupcaken har fått litt stickles på seg.



Innsiden med små cupcakesstempler og tekster! Enkelt og stilrent!


Deltar med dette kortet i Sketchy Colors sin utfordring  # 180


Takk for at du tok turen innom! Ha en fin dag! :)









4 kommentarer:

  1. Det ble et kjempefiiiint kort!! Herlige farger...perfekt til en gutt på 1 år:-)
    Morsomme mønster ark...skikkelig gjennomført tema kort! Søtt motiv!

    Gått litt i rykk og napp her også med blogg...men noen kort har jeg laget.
    Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Då er vi TO!! :)
    Kortet vart kjempelekkert - liker liker.. !
    No gler eg meg til mange fine kvelder på hobbyrommet.

    Ønsker deg ei fin og kreativ uke!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  3. Et fantastisk flott og gjennomført kort. Stilig bakgrunn, detaljer og motiv:) Vi har litt problemer med å kjenne igjen skissa vår fra Sketchy Colors, men tusen takk for at du deltar.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  4. Hei og takk for fine ord i bloggen ....tøft kort du har laget. Legger meg til her eg....:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails