tirsdag 6. august 2013

One for the boys!

Lenge siden sist, men siden sommeren har bydd på så mye finvær, har det ikke fristet å sitte inne og lage kort. Dette kortet laget jeg imidlertid i juni og det var til en kar som fylte år og som er veldig glad i musikk og spiller gitar.


Vintage/shabby chic..kan man vel kalle denne stilen. Ble liksom ikke helt fortrolig med dette kortet, men, men...
Jeg har brukt litt stæsj fra TH og Prima/ingvild Bolme. Chipboard tallene er embosset med vintage photo embossingpulver. Og så har jeg selvfølgelig IKKE skrevet ned hvor papirene mine kommer fra....;)


Innsiden med bla. en gitar fra et utklippsark. Enkelt og greit! :)

Har laget et herekort til, som jeg tenkte å vise om noen dager. Tusen takk for at du tok turen innom. Håper du likte kortet! Vi ses og høres! :)






2 kommentarer:

  1. Stilig herrekort med tøffe detaljer.
    Tøfft med lag på lag...

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Stilig kort!
    Og du fargelegger fantastisk på de andre kortene dine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails