søndag 10. februar 2013

Morsdag!/ Mothers day!

Så var det morsdag igjen. Uten egentlig å ha den kreative ånd over meg, fikk jeg nå laget dette kortet til min mor:


Dette søte motivet er noen år gammelt og er fra The greeting farm. Så sliten og lei har sikkert mammaen min vært mange ganger. Hun har tross alt måtte holde styr på fem jenter...yes you heard me! ;) Blir mye klesvask av sånt! :) Hun er fargelagt med mine promarkers. Papirer fra Best creation Inc. Klypene har jeg kjøpt på Panduro en gang. Charmen tror jeg er fra Kuttut.

Dette lille hjertet er fra en nellie snellen hjertedie og er påført crackle accents for å få en sprukken effekt. Ses ikke så godt her da. Bokstavklistremerker fra Making Memories.


Da ønsker jeg alle mødre der ute, en hyggelig morsdag....og fastelaven også faktisk!...:)

Takk for at du tok turen innom bloggen min!

 

3 kommentarer:

  1. For et herlig kort. Veldig passende motiv og ark du har brukt, og flotte farger. Vi var også fem jenter hjemme, pluss en gutt. :)

    Tenker moren din ble glad for dette kortet.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Herlig, fargerikt og kjempefint morsdagskort!! Perfekt motiv da:-)..og søte små klyper til:-)
    Ha en fin vinteruke!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. So very gorgeous! Love your colouring!!!

    Big Hugs,
    Elise

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails