lørdag 2. juni 2012

Long time no see!



Lenge siden sist ja! Lysten til å lage kort har vært ganske fraværende, men her kommer altså et kort igjen. En venninne ble nettopp førti og da laget jeg dette kortet i den anledning. Ble veldig søtt altså, men så er min venninne søt og da! (Men hva har skjedd med blogger og nye innlegg da???....sur...lære seg noe på nytt...og nå kan jeg ikke dra ut bilde i den størrelsen jeg selv vil heller.....sukk!!!!)





Denne søte jenta heter Amy og er fra Whimsy stamps. Hun er fargelagt med promarkers.

Nei, altså dette var irriterende...jeg vil ha tilbake bloggen min som den var. 

Men, uansett...takk for at du stakk innom! God helg og happy scrapping! :))


 




























7 kommentarer:

  1. Nydelig kort og fint fargelagt:)
    Heldig venninne.
    Ha en fin helg og håper du blir fornøyd med Blogger igjen.

    SvarSlett
  2. Herlig kort og flotte farger! Så søtt motiv og fint fargelagt!
    Lykke til med blogger:-)
    Klem, June

    SvarSlett
  3. Hei Therese, så flott kort du har laget:) Friske farger.... Det var jammen mye fint å se på bloggen din også så jeg legger med til som følger!!! Har det sånn med kortlaging jeg også, i peioder står det dønn stille. Men jeg har skaffet meg en Smash book og der fargelegger jeg, klipper og limer alt fra unyttig til nyttige ting... hele tiden!!

    Klem Irene

    SvarSlett
  4. wooow så dejligt sommerligt kort, så nydeligt
    kknus Pia

    SvarSlett
  5. Så nydelig! :) Herlige farger og søtt motiv, og så lekkert fargelagt da.
    Litt irriterende når ting blir endret, men jeg håper det går seg til.

    Krysser fingre for godt vær snart både her og der!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig og sommerlig kort du har laget!
    Flott malt motiv, fine detaljer og farger.
    Anne

    SvarSlett
  7. Oh my goodness, this is gorgeous! Love your colouring and your design is absolutely stunning!

    Hugs,
    Elise

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails