fredag 6. mai 2011

Dear Confirmand/Kjære konfirmant!

Heisann!

Jeg ønsker meg veldig et par nye føtter, mine er nemlig ikke så brukbare om dagen. Spiser fortsatt antibiotika til den store gullmedaljen. Men, dette tar visst sin tid. Er utrolig lei. UTROLIG LEI!
Klarte ikke å la være å dra på åpningen av den nye hobbybutikken her i Vestby, Hobby&Kunst. Åhhh...så mye lekkert og for et utvalg. Kan bli farlig å bo så nære en hobby butikk som att på til er oppe til åtte om kvelden. Jeg skal snart tilbake dit! ;)

Det andre konfirmasjonskortet jeg laget i forrige uke
på bestilling.



Her har jeg også brukt Maja papirer. Rammen har jeg kjøpt fedig utstanset på Minne-hjørnet i Ski. Tror kanskje de har sitt opphav fra Kort og godt. Det gjør også tekststemplet, mens swirl stemplet kommer fra Waltzing mouse og er spellbinder kompatible.


Perlesnoren har jeg kjøpt på Nille, de er sååå fine å pynte med. Blomsten har jeg vel kjøpt gjennom Papirloftet.

Ønsker alle sammen en riktig nydelig helg! Takk for alle hyggelig kommentarer dere legger igjen!


9 kommentarer:

  1. Nydelig kort, så fint t det ble den perlesnoren. Flott ramme også.
    Kan tenke meg det blir mye fristelser å finne i den nye butikken :)
    god helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Oh my goodness! this is truly stunning! I love the vintage feel of this .. so elegant and gorgeous!

    hugs,
    Elise

    SvarSlett
  3. Nydleig kort og så lekkert det ble med den perlesnoren! SÅnn at jeg kanskje må innom å få tak i litt selv av det der.

    Ha en herlig uke fremover.

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  4. Jeg var også på åpningen av Hobbykunst! Møtte mange kjente:-)..synd jeg ikke fikk hilst på deg da. Får bli ved en annen anleding:-)
    Et nydelig kort du har laget!!
    Fortsatt god bedring med føttene!!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så friskt og flott kort:) Perlesnoren er så dekorativ og så lekkert med den rammen:)
    Ha en fin ettermiddag:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  6. For et nydelig kort du har laget! Håper det går bedre med føttene nå, slik at du orker å ta turer til Hobbykunst! Jeg var også der på åpningsdagen, og skal snart tilbake, for der var det fint :)

    SvarSlett
  7. Hvor er det et super flot kort med mange fine detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  8. Hei Therese.
    Nydelig kort du har laget!
    Stilig med rammen.
    Takk for kommentarer i bloggen min og de båndene jeg bruker heter Hug Snug.Du finner de på båndpakken til Tim H.
    http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/band---fiber/bandpakker/tim-holtz-ideaology_-trimmings-lavish//

    Her er tutorial på hvordan jeg farger de.
    http://annespaperfun-aksh.blogspot.com/2010/08/farge-band-med-distress-ink.html
    Ha en flott 17.mai
    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails