tirsdag 9. februar 2010

Sketchy colors # 10

Tatt-ara-ta(les; fanfare) Mitt første kort på bloggen min. Tenkte jeg skulle hive meg med på en utfordring, men det gjenstår å se om jeg klarer å linke riktig(er veldig grønn på blogging og er et par ting jeg ikke helt får til. Sukk!) Hvordan jeg feks får lagt til en link i inlegget mitt som man bare kan trykke på og så kommer man til linkens side. Vi prøver: http://sketchycolors.blogspot.com/


Og så prøver vi et bilde av kortet mitt da:




Dette stempelet har jeg akkuratt kjøpt fra Whiff of joy
Er hun ikke skjønn?
Trenger litt mer øving i fargelegging og for å ikke snakke om flere promarkers, slik at man kan få noen fine fargenyanser.

Ett til:


Zoomet inn på den nydelige jenta-Willow. Har pyntet med glitter på hårbåndet hennes.

Og innsiden av kortet:




Dette skal være et morsdagskort til min kjære mor.(Ble nesten litt valentine preg over det, men det gjør jo ingen ting, da de to dagene er på samme dag og min mor kan gjerne være min valentine og!)

Til sist, baksiden:





Er ikke rent lite stolt nå altså. Bloggen min er oppe og går. Juhuu!!
Men, jeg må nok øve meg litt på å ta litt bedre bilder. Kanskje lære meg kameraet mitt og installere photoshope`n som jeg har liggende...he,he!

Håper du likte kortet mitt.












5 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Lekre farger og papirer!!!
    Dette må du fortsett med :) Og linkingen er helt riktig - dette fikser du :)

    Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
    Go'klem

    SvarSlett
  2. Flott - både blogg og kort! Vi snakkes!!

    SvarSlett
  3. Jeg synes kortet ditt er helt nydelig! Flotte farger og detaljer :)

    SvarSlett
  4. Så herlig med nytt bloggbekjentskap!Takk for koselig kommentar inne hos meg!Dette var et helt nydelig kort!!!Legger meg til som følger på denne bloggen,og gleder meg til å titte innom igjen!Ha en super kveld1
    Janne

    SvarSlett
  5. Hey! Kjempefint kort :) Fortsett slik. Legger meg også som følger. Fortsatt cool onsdagskveld :)
    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails